Πραγματοποιήθηκε χθες Πέμπτη 17-03-2022 η τελετή παράδοσης – παραλαβής Διοίκησης της ΧΙΙης Μ/Κ Μεραρχίας Πεζικού «ΕΒΡΟΣ» στην Αλεξανδρούπολη, από τον Υποστράτηγο Σταύρο Παπασταθόπουλο, στο νέο Διοικητή Υποστράτηγο Παναγιώτη Καβιδόπουλο.

Στην τελετή παραβρέθηκαν ο Αντιπεριφερειάρχης Έβρου, Δημήτρης Πέτροβιτς, ο διοικητής του ΠΓΝΑ, Βαγγέλης Ρούφος, ο Αντιδήμαρχος Καθαριότητας και Πρασίνου δήμυ Αλεξανδρούπολης, Ηλίας Δαστερίδης, ο Πρόεδρος του ΟΛΑ, Κωνσταντίνος Χατζημιχαήλ και ο Πρόεδρος της Τοπικής Κοινότητας, Γιάννης Ναϊτίδης.

Η τελετή πραγματοποιήθηκε στο Στρατόπεδο «ΥΠΛΓΟΥ (ΠΖ) ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΚΑΝΔΗΛΑΠΤΗ», με συμμετοχή περιορισμένου αριθμού προσκεκλημένων, επειδή υπάρχουν τα ισχύοντα μέτρα πρόληψης μετάδοσης του νέου κορωνοϊού.






























