Σαμοθράκη: Σημαντική επιπλέον αύξηση στα καλοκαιρινά εισιτήρια η Zante Ferries, παρά τα 4,5 εκατ. κρατικής επιδότησης!!!

Σαμοθράκη: Σημαντική επιπλέον αύξηση στα καλοκαιρινά εισιτήρια η Zante Ferries, παρά τα 4,5 εκατ. κρατικής επιδότησης!!!

-Με ΚΡΑΤΙΚΗ ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ σχεδόν 4,5 εκατ. ευρώ τον χρόνο, έβαλε +2,5 ευρώ στο επιβατικό εισιτήριο για το πλοίο “Αδαμάντιος Κοραής”

-Αν δεν δοθεί τελικά 12μηνη επιδότηση, γιατί κάποιοι στο νησί αντιδρούν να υπάρχουν του χρόνου το καλοκαίρι πολύ φθηνότερα εισιτήρια

Δεν έφτανε η αύξηση των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων για τους τρεις καλοκαιρινούς μήνες που δεν υπάρχει η κρατική επιδότηση, η Zante Ferries που εκτελεί το δρομολόγιο Αλεξανδρούπολη-Σαμοθράκη, αύξησε επιπλέον την τιμή τους καθιστώντας σχεδόν… απαγορευτικό το ταξίδι, ιδιαίτερα για μια οικογένεια.

Από τις 6 Ιουνίου λοιπόν και έως τον Σεπτέμβριο, το εισιτήριο για την οικονομική θέση για κάθε επιβάτη δεν πήγε από τα 9 στα 14,50 ευρώ όπως συνέβαινε τα προηγούμενα χρόνια, αλλά στα 17 ευρώ. Επιπλέον αύξηση δηλαδή 2,5 ευρώ, την οποία άλλωστε είχε προαναγγείλει ο Πρόεδρος της Zante Ferries κ.Κάρδαρης σε ραδιοφωνική του συνέντευξη. Μάλιστα αν κάποιος επιλέξει κάθισμα, τις λεγόμενες “Αεροπορικές θέσεις”, η τιμή… εκτοξεύεται στα 19,50 ευρώ. Σε σχέση δηλαδή με τις τιμές που ίσχυαν στα επιδοτούμενα δρομολόγια που εκτελεί η ίδια εταιρεία για τους υπόλοιπους 9 μήνες, όταν από τα 9 ευρώ φτάνουμε στα 17 ευρώ, η αύξηση αγγίζει το 100% και αν πάμε στα 19,50 των αριθμημένων θέσεων που είναι οι 300 περίπου από τις συνολικά 1.000 του πλοίου “Αδαμάντιος Κοραής”, η αύξηση είναι πάνω από 120%.

Αυξήθηκαν επίσης, και οι τιμές των αυτοκινήτων, οι οποίες είναι ανάλογα με το μήκος του και από τα 38 ευρώ που ήταν με το επιδοτούμενο εισιτήριο, τώρα ξεκινούν από 55,50 και ανεβαίνουν στη συνέχεια για μεγαλύτερα Ι.Χ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ-Σαμοθράκη: Αύξηση τιμών στα καλοκαιρινά ακτοπλοϊκά εισιτήρια, άφησε “ανοιχτή” ο Πρόεδρος της ZANTE FERRIES (ΒΙΝΤΕΟ)

Όπως καταλαβαίνετε, για μια 4μελή οικογένεια που θέλει να επισκεφθεί έστω για ένα τριήμερο την Σαμοθράκη, το κόστος πήγαινε-έλα με εισιτήρια “Οικονομικής θέσης” σε σχέση με πέρυσι, είναι αυτόματα +20 ευρώ (4χ2,5=10χ2=20 ευρώ) μόνο για τα εισιτήρια. Το συνολικό κόστος με ένα απλό Ι.Χ. αυτοκίνητο μήκους κάτω των 4,25 μέτρων θα είναι:

  • Για “Οικονομική θέση” 247 ευρώ
  • Για “Αεροπορική Θέση” στα 267 ευρώ

Κι άντε, από την στιγμή που δεν υπάρχει όχι μόνο φέτος αλλά κάθε χρόνο 12μηνη επιδότηση του συγκεκριμένου δρομολογίου και τους 3 καλοκαιρινούς μήνες, οι τιμές στα εισιτήρια ανεβαίνουν. Όμως η Zente Ferries δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι εισπράττει από το Κράτος 3,5 εκατ. ευρώ ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ για το δρομολόγιο Αλεξανδρούπολη-Σαμοθράκη, όταν η προηγούμενη εταιρεία έπαιρνε μόλις 700.000 ευρώ τον χρόνο. Κι επίσης, μαζί με την ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ για το δρομολόγιο Αλεξανδρούπολη-Σαμοθράκη-Λήμνο, η εταιρεία του “Αδαμάντιος Κοραής” βάζει στα ταμεία της μόνο από το Κράτος 4,5 εκατ. ευρώ τον χρόνο. Συν φυσικά άλλα περίπου 2,5 με 3 εκατ. ευρώ από τις τιμές των εισιτηρίων. Άρα, θα μπορούσε ΝΑ “ΑΠΟΡΡΟΦΗΣΕΙ” για το φετινό καλοκαίρι την αύξηση στις τιμές των καυσίμων.

Όμως αυτό δεν έγινε και πέρα από τα 14,50 ευρώ που ήταν η κανονική τιμή πέρυσι το καλοκαίρι, έβαλε άλλα 2,5 ευρώ επιπλέον και το έφτασε στα 17 και για τις “αριθμημένες θέσεις” στα 19,50. Κι όμως στην Σαμοθράκη… δεν άνοιξε μύτη. Κανένας δεν διαμαρτυρήθηκε. Ούτε δημοτική αρχή, ούτε δημοτικό συμβούλιο, ούτε Σύλλογος Επαγγελματιών και Σύλλογος Ξενοδόχων. Κανένας. Δεν καταλαβαίνουν ότι έτσι το κόστος για κάποιον που θέλει να επισκεφθεί το νησί τους καλοκαιρινούς μήνες γίνεται πολύ μεγαλύτερο; Αλήθεια, οι… αριστεροί Θανάσης Βίτσας (πρώην δήμαρχος) και το… πρωτοπαλίκαρο του Παναγιώτης Παππάς (με εκείνο το περίφημο… σύντροφε Πρόεδρε στον Τσίπρα), δεν τους ενδιαφέρει αν κυρίως οι φτωχές οικογένειες επιβαρύνονται περισσότερο αν θελήσουν να επισκεφθούν την Σαμοθράκη; Γιατί δεν είδαμε να ζητήσουν ή πολύ περισσότερο ΝΑ ΑΠΑΙΤΗΣΟΥΝ από την Zante Ferries με την ΚΡΑΤΙΚΗ ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ των 4,5 εκατ. ευρώ τον χρόνο ΝΑ ΜΗΝ ΑΥΞΗΣΕΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΠΙΠΛΕΟΝ τις τιμές των εισιτηρίων της.

Το μόνο που ξέρουν να κάνουν και αυτοί, αλλά και κάποια κυρία που… μαζεύει υπογραφές και είναι επαγγελματίας της Σαμοθράκης, να ζητούν από το υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, ουσιαστικά να μην… ενοχληθεί η Zante Ferries. Εκείνος ο… λαλίστατος σε αυτές τις περιπτώσεις Φώτης Φωτεινός που έγινε και… ραδιοφωνικός “αστέρας” πλέον… ψέλλισε κάτι ή γράφει πλέον άρθρα για το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης; Το ιδανικό βέβαια θα ήταν, το Κράτος να επιδοτεί το εισιτήριο για το δρομολόγιο της Σαμοθράκης και τους 12 μήνες τον χρόνο. Από την στιγμή όμως που αυτό δεν έχει γίνει, γιατί αντιδρούν στην επιλογή να δοθούν κατ’ αποκλειστικότητα τα δρομολόγια των 3 καλοκαιρινών μηνών σε εταιρεία η οποία ΘΑ ΕΧΕΙ ΤΙΜΕΣ ΕΠΙΔΟΤΟΥΜΕΝΟΥ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟΥ, αλλά χωρίς να εισπράξει ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΕΥΡΩ ΚΡΑΤΙΚΗ ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ; Ξέρετε πόσο θα είναι το κόστος για ένα ταξίδι 4μελούς οικογένειας με Ι.Χ. αυτοκίνητο πήγαινε-έλα στην Σαμοθράκη από του χρόνου το καλοκαίρι, αν ισχύει η προκήρυξη που έγινε και η προσφορά της εταιρείας SAOS Ferries;

Σύνολο 148 ευρώ (4χ9=36 ευρώχ2=72 ευρώ εισιτήρια επιβατών) και 38χ2=76 ευρώ το Ι.Χ

Δηλαδή, του χρόνου το καλοκαίρι μια 4μελής οικογένεια θα μπορεί να μεταβεί στην Σαμοθράκη και να επιστρέψει με 100 ευρώ λιγότερα από φέτος. 

Κι αυτά τα χρήματα ενδεχομένως να τα διαθέσει για παράταση της παραμονής της μια-δυο ημέρες επιπλέον ή για φαγητά στα καταστήματα εστίασης της Σαμοθράκης. Θα μείνουν δηλαδή στους επαγγελματίες του νησιού και δεν θα πάνε στα… ταμεία της Zante Ferries. Αυτό γιατί δεν αρέσει σε κάποιους που μαζεύουν υπογραφές να μην… επιστρέφει ο Μανούσης; Βάζουν τις προσωπικές τους εμπάθειες και τα “κολλήματα” τους πάνω από το καλό των επαγγελματιών, επιχειρηματιών και του νησιού γενικότερα; Κι αυτό ισχύει και για τους Βίτσα-Παππά και την παράταξη τους. Κι αν δεν θέλουν να βλέπουν ούτε… ζωγραφιστό τον κυρ Φώτη Μανούση, που είναι δικαίωμα τους, γιατί δεν “πίεσαν” την Zante Ferries να καταθέσει αυτή προσφορά; Επειδή όπως λένε οι υπεύθυνοι της εταιρείας… δεν τους συμφέρει οικονομικά; Όταν εισπράττουν κάθε χρόνο μόνο ΚΡΑΤΙΚΗ ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ 4,5 εκατ. ευρώ, ενώ ο προκάτοχος τους έπαιρνε 700 χιλιάρικα;