Η Περιφέρεια ΑΜΘ ταξίδεψε με «Αγκαλιά Γεμάτη Ελλάδα» στον κυπριακό Τύπο κερδίζοντας τις εντυπώσεις

Η Περιφέρεια ΑΜΘ ταξίδεψε με «Αγκαλιά Γεμάτη Ελλάδα» στον κυπριακό Τύπο κερδίζοντας τις εντυπώσεις

Μια εξαιρετικά θετική και αυθεντική εικόνα της Περιφέρειας Αν. Μακεδονίας- Θράκης παρουσιάστηκε σε κυπριακά ΜΜΕ από τους δημοσιογράφους που συμμετείχαν στο προωθητικό PressTrip, το οποίο πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της τουριστικής καμπάνιας της ΠΑΜΘ με κεντρικό μήνυμα «Αγκαλιά Γεμάτη Ελλάδα».

Ο 4 εκπρόσωποι των πιο σημαντικών ομίλων ΜΜΕ της Κύπρου, οι οποίοι συμμετείχαν στην εν λόγω περιήγηση που διοργάνωσε η Choose Strategic Communications Partner για λογαριασμό της ΠΑΜΘ από τις 24/9 έως και τις 29/9 2022, έμειναν ενθουσιασμένοι από το απολαυστικό αυτό βιωματικό ταξίδι και κατέγραψαν την εμπειρία τους στα μέσα που εργάζονται. Με αφιερώματα και άρθρα τους στο DownTown καθώς και στα onlineportals www.tothemaonline.com και https://city.sigmalive.com/ , εκθείασαν τις ομορφιές καθώς και τον φυσικό και πολιτιστικό πλούτο της Περιφέρειας Αν. Μακεδονίας- Θράκης, προβάλλοντας την ως έναν ιδιαίτερα φιλόξενο και ξεχωριστό ταξιδιωτικό προορισμό.

Την καρδιά των ταξιδευτών έκλεψαν μέρη, όπως το μεγαλειώδες Δέλτα του Έβρου και οι ολοζώντανες πόλεις της Αλεξανδρούπολης, της Κομοτηνής, της Καβάλας και της Ξάνθης, τα ιστορικά μνημεία της περιοχής – όπου ξεχώρισε η Αρχαία πόλη των Φιλίππων -, οι παραδοσιακοί οικισμοί, όπως το Σουφλί, φημισμένα τοπικά οινοποιεία, αλλά και τοπία απαράμιλλης φυσικής ομορφιάς, όπως το σπήλαιο του Αγγίτη. Οι εικόνες που αποτυπώθηκαν έγιναν το όχημα για μια πολύ θετική προβολή της Περιφέρειας Αν. Μακεδονίας- Θράκης στα μέσα της Κύπρου.

Παράλληλα, στα πλαίσια της υλοποίησης της βασικής επικοινωνιακής τουριστικής καμπάνιας με κεντρικό μήνυμα «Αγκαλιά Γεμάτη Ελλάδα», ιδιαίτερα θετικός ήταν και ο αντίκτυπος που είχε η συμμετοχή της Περιφέρειας Αν. Μακεδονίας- Θράκηςστην 9η Athens International Tourism & Culture Expo (AIT) 2022. Κατά τη διάρκεια της έκθεσης η ΠΑΜΘ συμμετείχε ενεργά σε πολλές εποικοδομητικές B2B συναντήσεις με σημαντικούς εκπροσώπους του τουριστικού κλάδου.

Κεντρικός στόχος και των 2 προωθητικών αυτών πρωτοβουλιών της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας Θράκης ήταν να αναδείξει τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της ευρύτερης περιοχής όσο και των ανθρώπων της φέρνοντας στο προσκήνιο μια Ελλάδα αναλλοίωτη που μπορεί να αποτελέσει σπουδαίο τουριστικό πόλο έλξης και της 4 εποχές του χρόνου.

 

Αφήστε το σχόλιό σας

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*