Ο συγκινητικός αποχαιρετισμός της Εβρίτισσας ταλαντούχας ηθοποιού Μαριλένας Καβάζη, για τον θάνατο της γιαγιάς της

Ο συγκινητικός αποχαιρετισμός της Εβρίτισσας ταλαντούχας ηθοποιού Μαριλένας Καβάζη, για τον θάνατο της γιαγιάς της

Με μια συγκινητική ανάρτηση στην προσωπική της σελίδα, η Εβρίτισσα ταλαντούχα ηθοποιός αλλά και δημοσιογράφος Μαριλένα Καβάζη, αποχαιρέτισε την πολυαγαπημένη γιαγιά της, η οποία “έφυγε” στα 98 της χρόνια στον Έβρο όπου ζούσε.

Η συντοπίτισσα μας ηθοποιός, που έχει πλέον και παρουσίες σε πολύ πετυχημένες τηλεοπτικές σειρές, όπως οι “Άγριες Μέλισσες” και ο “Σασμός”, έγραψε συγκεκριμένα:

“Αντίο… γιαγιά Μαρία, “μπάμπω -Καβάζαινα”.. Πριν κάποια χρόνια μου είπες Μαρ’λενάκι όταν πεθάνω να μην κλάψεις.. να πάρεις τις φίλες σου και να κάνετε ένα ΠΑΡΤΥ.. να χορεύετε, να χορεύετε ώσπου να πετάξ’ η ψυχή μου ψηλά..!
Ποτέ μου δεν κατάλαβα από που αντλούσε αυτή της την δύναμη, την ΠΟΊΗΣΗ, την πιο πηγαία επίκληση του μεταφυσικού που έχω συναντήσει ποτέ. Μια γυναίκα που γεννήθηκε στην φτώχια του μεσοπολέμου, που έχασε το ταίρι της νωρίς (δεν έπαψε ποτέ να κλαίει όταν μιλούσε γι’ αυτόν, ακόμα και δεκαετίες μετά) και μεγάλωσε μόνη της στην αυλή της ένα τσούρμο εγγόνια.
Μια αυλή που σύμφωνα με την γιαγιά όφειλε να είναι η ομορφότερη του χωριού, τα τριαντάφυλλα της τα πιο μοσχοβολιστά, ο λαχανόκηπος -που την καλούσε πριν ακόμα χαράξει- όχι απλά περιποιημένος αλλά “όμορφος σαν νεαρή κοπέλα, να σαν εσένα Μαρ’λενακι!”
Όταν έχασε τον παππού ήθελε να πεθάνει και αυτή μαζί του, αλλά μετά γεννήθηκαν κοντά- κοντά μπόλικα εγγόνια “και συ το πιο αφράτο απ’ όλα, γέμ’σες την αγκαλιά μου πάλι ΖΩΗ”.
Και έτσι συνέχισε και αυτό ήταν όλη της η ζωή: μια αέναη ροή ζωής και θανάτου, όπως οι εποχές στον κήπο της, έκλαιγε αβίαστα όταν συγκινούνταν ή όταν φοβόταν, έκανε ακόμα πιο συχνά πλάκες (με ατάκες που έχουν γράψει ιστορία και σε μια γλώσσα και διάλεκτο που δυστυχώς η ιστορία θα σβήσει) ένα μικροσκοπικό σώμα που πάλλονταν από τεράστια συναισθήματα, με τα χέρια χωμένα βαθειά στο χώμα του κήπου αλλά την ψυχή μιας μύστριας, μιας σχεδόν σοφής.
Όταν ήμουν μικρό παιδάκι με πήγαινε στην εκκλησία τις Κυριακές. Μια φορά την ρώτησα αν είναι εντάξει αυτό που φόρεσα. Αυτή με κοίταξε κατευθείαν στα μάτια και χωρίς καν να δει το ρούχο απλά με ρώτησε: είναι αυτό το πιο όμορφο που έχεις; Πάντα ό,τι πιο όμορφο έχεις να το φυλάς για τον Θεό.
Και κάπως έτσι έφτασε τα 100 (παρά δύο) και χτες 11.1 εκεί στον μεσημεριανό της ύπνο αποφάσισε να κλείσει τον κύκλο της ( για μένα) πιο μαγικής ζωής που ξέρω. Όχι επειδή ήταν τέλεια ή εύκολη ή δίχως πόνο, αλλά επειδή της αφοσιώθηκε ολοκληρωτικά. Και μάλλον αυτό ήταν τελικά και η πηγή της δύναμής της.
Είμαστε τόσο συνδεδεμένες και έχω κρατήσει τόσες ατάκες της που θα μπορούσα να γράφω αιωνίως αλλά…καταλαβαίνετε! Έχω να οργανώσω και ένα ΠΆΡΤΥ..”

Ποια είναι η Μαριλένα Καβάζη

Η Εβρίτισσα ταλαντούχα ηθοποιός, γεννήθηκε στο Διδυμότειχο, όπου ο πατέρας της ήταν Καθηγητής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, αλλά μεγάλωσε στην Γερμανία. Έχει σπουδάσει Δημοσιογραφία στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Ψυχολογία των Media σε Μεταπτυχιακό πρόγραμμα του Παντείου Πανεπιστημίου και Υποκριτική στην Ανώτερη Δραματική Σχολή «Εμπρός» (1ο και 2ο Έτος) και «Αρχή- Νέλυ Καρρά» (3ο Έτος, πτυχίο).

Ως δημοσιογράφος έχει εργαστεί στο περιοδικό «Έψιλον» της Κυριακάτικης Ελευθεροτυπίας (ειδίκευση στο ελεύθερο και κοινωνικό ρεπορτάζ).

Ως ηθοποιός έχει παίξει στις «Δούλες» του Ζ. Ζενέ σε σκηνοθεσία Κωστή Μεγαπάνου, στις γερμανόφωνες παραστάσεις «Αμφιτρύων» του Χ. Κλάιστ και «Γυναίκα Διάβολος» του Καρλ Σένχερρ σε σκηνοθεσία Martin Sharnhorst και στο σύγχρονο έργο «Mother F*cker» του Γιάννη Σοφικίτη.

Έγραψε το θεατρικό έργο το «Μικρό Σπίτι στο Ποτάμι» στο οποίο έπαιζε και η ίδια το 2019 στο Studio Μαυρομιχάλη.

Έχει συμμετάσχει σε αρκετές ταινίες μικρού μήκους και σε κάποιες μεγάλου μήκους ενώ έχει συνεργαστεί ως ηθοποιός- παρουσιάστρια με γερμανική εταιρεία παραγωγής για γερμανικό κανάλι. Τέλος έχει συμμετάσχει σε παραστάσεις standup comedy με δικά της κείμενα.

Μιλάει ελληνικά (μητρική γλώσσα), γερμανικά (δεύτερη μητρική) και άπταιστα αγγλικά. Πέρα από την Υποκριτική παρακολουθεί βιωματική, 4ετή εκπαίδευση στην Σωματική Ψυχοθεραπεία (Body Pshychotherapy) ενώ ασχολείται και αγωνιστικά με τον Χορό (Latin, κατηγορία: All Ladies).