Κωνσταντίνος Τριανταφυλλάκης: Να νικήσουμε την μιζέρια…

Κωνσταντίνος Τριανταφυλλάκης: Να νικήσουμε την μιζέρια…

 

Ο Εβρίτης συγγραφέας (από το Ασημένιο Διδυμοτείχου) Κωνσταντίνος Τριανταφυλλάκης που μένει στην Αθήνα, ήταν ένας από αυτούς που επισκέφθηκαν την έκθεση τροφίμων και ποτών “Μοναδικές γεύσεις από την Ανατολική Μακεδονία  και Θράκη” στον σταθμό Μετρό του Συντάγματος.

Την έκθεση διοργάνωσαν ως γνωστόν το Επιμελητήριο Έβρου μαζί με τα άλλα Επιμελητήρια της Περιφέρειας ΑΜΘ και ο κ.Τριανταφτλλάκης πουγνωρίζει πολύ καλά το αντικείμενο λόγω της πολύχρονης επαγγελματικής του ενασχόλησης με θέματα επικοινωνίας και μάρκετινγκ, διαπίστωσε ότι υπήρξε μίζερη παρουσίαση και έλειψαν πάρα πολλά πράγματα. Συγκεκριμένα έγραψε:
 “Από τον καιρό που μεγάλωνα στον Έβρο, ένα πράγμα μ’ ενοχλούσε αφόρητα: η μιζέρια.
Το προηγούμενο τριήμερο διοργανώθηκε, στο Μετρό του Συντάγματος, μια Έκθεση Τροφίμων και Ποτών από την Ανατολική Μακεδονία και τη Θράκη.
Κατ’ αρχάς πολλά μπράβο σε όσους είχαν την ιδέα και εργάστηκαν σκληρά, γιατί αυτές οι δουλειές δεν είναι εύκολες, για να στήσουν την Έκθεση.
Θετικό βήμα αναμφίβολα και εύχομαι να γίνει ετήσιος θεσμός.
Αλλά, βρέ, παιδιά γιατί αυτή η μίζερη παρουσίαση;
Μπαίνοντας στο Μετρό ήταν μια αφίσα την οποία μόλις και με το ζόρι διέκρινες;
Πόσο δύσκολο ήταν να φτιάξετε 3-4 roll up banners, να τα τοποθετήσετε στις εισόδους του Μετρό για να τα βλέπουν όλοι; Αν δεν ξέρετε, ρωτήστε!
Πόσο δύσκολο ήταν να απευθυνθείτε στους εδώ Συλλόγους Θρακών και να στείλουν μερικά παιδιά ντυμένα με τις παραδοσιακές θρακικές φορεσιές;
Πόσο δύσκολο ήταν να έχετε ένα video wall το οποίο να δείχνει τις ομορφιές της Θράκης;
Πόσο δύσκολο ήταν να ετοιμάσετε ένα bulletin με παραδοσιακές θρακικές συνταγές και να το μοιράζετε δωρεάν στους επισκέπτες;
Πόσο δύσκολο ήταν να στήσετε μια κουζίνα και κάποιες ώρες να μαγειρεύει θρακικές γεύσεις;
Πόσο δύσκολο ήταν να ζητήσετε από την ΕΡΤ και άλλα κανάλια να γίνουν χορηγοί επικοινωνίας;
Πόσο δύσκολο ήταν, εκείνες τις ημέρες, να φωνάξετε Θράκες καλλιτέχνες (δόξα τω Θεώ έχουμε αρκετούς και καταξιωμένους) οι οποίοι, συντονισμένα, θα “μπούκαραν” στα πρωϊνάδικα και τα μεσημεριανάδικα, που έχουν ενότητες μαγειρικής, και θα μαγείρευαν με τους Σεφ των εκπομπών θρακικές γεύσεις;
Και πολλά άλλα που τα γνωρίζουν και οι πρωτοετείς φοιτητές επικοινωνίας…
Και μη μου πείτε ότι χρειάζονται χρήματα γιατί ξέρω….
Ιδέες χρειάζονται, πρωτίστως….
Και μερικές απορίες;
Είναι δυνατόν να στήνουμε Εκθεση με θρακικά προϊόντα και να μην υπάρχουν λουκάνικα και καβουρμάς; Έστειλα μερικούς φίλους μου να ψωνίσουν και έγινα, κατά το κοινώς λεγόμενο, ρόμπα. Και επειδή δεν τους πίστεψα, κατέβηκα ο ίδιος στην Εκθεση!
Υστερα, γιατί απουσίαζε παντελώς από την Εκθεση ο Βόρειος Εβρος;
Που ήταν οι μεγάλες βιομηχανίες του Εβρου, η “Εβροφάρμα”, για παράδειγμα;
Αυτά δεν τα γράφω επειδή μ’ αρέσει να γκρινιάζω ή να ασκήσω κριτική στους διοργανωτές.
Από καλή διάθεση τα γράφω και ελπίζω του χρόνου να έχουμε μια Εκθεση Προϊόντων, Τροφίμων και Ποτών, αντάξια της τεράστιας παράδοσης της Θράκης.
Ποιος είναι ο Κώστας Τριανταφυλλάκης
Ο Κώστας Τριανταφυλλάκης γεννήθηκε στο Ασημένιο Έβρου. Τελείωσε το Γυμνάσιο Διδυμοτείχου. Το 1975 ήρθε στην Αθήνα και σπούδασε στην Πάντειο. Το 1979 μετέβη στη Νέα Υόρκη για μεταπτυχιακές σπουδές στα οικονομικά και πολιτικές επιστήμες (Μaster) και Διεθνείς Σχέσεις (Διδακτορικό). Στην Ελλάδα επέστρεψε το 1990. Εργάζεται ως Σύμβουλος Επιχειρήσεων σε θέματα marketing και επικοινωνίας. Έργα του: “Αλλιώς τα είχαμε σχεδιάσει” (2012), “Ημερολόγια χαρμολύπης” (2014), “Αλλιώς τα είχαμε σχεδιάσει” (2017), Μικρές περιπλανήσεις στις ρωγμές του χρόνου(2019).