Κινητοποιήσεις απ’ τους συμβασιούχους φύλακες του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Αλεξανδρούπολης – Ζητούν να γίνουν αορίστου χρόνου

Την μετατροπή των συμβάσεων τους που λήγουν στις 30 Ιουνίου σε αορίστου χρόνου, ζητούν οι 9 φύλακες του Πανεπιστημιακού Γενικού Νοσοκομείου Αλεξανδρούπολης.

Με ανακοίνωση τους κάνουν γνωστό ότι συμμετέχουν στις κινητοποιήσεις και των υπόλοιπων συμβασιούχων που θα υπάρξουν σήμρα το πρωί στην πύλη του νοσοκομείου και τονίζουν: