Τα παιδιά και τους/τις εκπαιδευτικούς του 5ου Δημοτικού Σχολείου Μονάχου «ΣΩΚΡΑΤΗΣ» που αυτές τις ημέρες φιλοξενούνται από τον Δήμο Αλεξανδρούπολης, υποδέχτηκε στο γραφείο του ο δήμαρχος Γιάννης Ζαμπούκης.
Το σχολείο συμμετέχει στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού: «Τα σχολεία “υιοθετούν” χερσαία και παράκτια οικοσυστήματα της Ελλάδας», και στο πλαίσιο αυτό επισκέφτηκαν τον οικισμό της Κίρκης αλλά την παράκτια και αρχαιολογική περιοχή «Αρχαία Ζώνη» στη Μεσημβρία, μια περιοχή που το σχολείο έχει «υιοθετήσει», ενώ ακόμη πρόκειται να επισκεφτούν το Δέλτα του Έβρου και τις Φέρες.
Ο δήμαρχος συνομίλησε για αρκετή ώρα με τα παιδιά ενώ δεν παρέλειψε να τα ευχαριστήσει και να τα συγχαρεί για τη συμμετοχή τους στη μεγάλη μαθητική και στρατιωτική παρέλαση που πραγματοποιήθηκε στην παραλιακή της πόλης, τιμώντας την επέτειο της απελευθέρωσης της Αλεξανδρούπολης,
Η αδελφοποίηση με το 9ο Δημοτικό Σχολείο Αλεξανδρούπολης
Χθες 15-5-2024, στο 9ο Δημοτικό Σχολείο Αλεξανδρούπολης πραγματοποιήθηκε επίσημα η
τελετή της αδελφοποίησης του 9ου Δημοτικού Σχολείου Αλεξανδρούπολης με το 5ο Ελληνικό
Δημοτικό Σχολείο Μονάχου «Σωκράτης».
Στην τελετή παραβρέθηκε ο Διευθυντής της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης του Ν. Έβρου κ. Μαρίνος Κωνσταντινίδης, η Συντονίστρια της Εκπαίδευσης του Μονάχου κ. Μπέση Ίριδα, ο Διευθυντής του 9ου Δ.Σ. Αλεξανδρούπολης κ.Τσέτσος Σταύρος, ο Υποδιευθυντής του 5ου Δημοτικού Σχολείου Μονάχου κ. Ευάγγελος Θεοδώρου, 15 μαθητές και μαθήτριες του 5ου Δημοτικού Σχολείου Μονάχου με τους γονείς τους, το εκπαιδευτικό προσωπικό με τους μαθητές και τις μαθήτριες του 9ου Δημοτικού Σχολείου καθώς και εκπρόσωποι του Δ.Σ. του συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων. Σκοπός της αδελφοποίησης των δύο σχολείων είναι η ανάπτυξη του πνεύματος συνεργασίας και φιλίας ανάμεσα στα δύο σχολεία, η ανταλλαγή ιδεών, εμπειριών και απόψεων όσο αφορά τη λειτουργία των δύο σχολικών κοινοτήτων, ο κοινός προβληματισμός αλλά και η ενεργοποίηση με κοινές δράσεις που αφορούν σε περιβαλλοντικά προβλήματα, η ξενάγηση των μαθητών σε πολιτιστικά και ιστορικά μνημεία, η βελτίωση της ποιότητας του διδακτικού έργου καθώς και η ανταλλαγή καλών πρακτικών και τέλος η δημιουργία αδελφικών δεσμών με ένα σχολείο της ελληνικής διασποράς.