Ορεστιάδα: Υποδοχή της 3ης στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα TAEKWONDO Λ.Ασημάκη και του διακριθέντα Φ.Δόμπα

Θερμή υποδοχή σε δυο ταλαντούχους ανερχόμενους αθλητές της που διακρίθηκαν στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα TAEKWONDO, επεφύλαξε χθες βράδυ η Ορεστιάδα.

Με επικεφαλής τον δήμαρχο Διαμαντή Παπαδόπουλο, υποδέχθηκε μπροστά στο Δημαρχείο τη πόλης δυο δικά της παιδιά που κατάγονται από την περιοχή, την Ασημάκη Λαμπρινή-Άννα και τον Φώτη Δομπα.
Η Λαμπρινή-Άννα κατέκτησε την τρίτη θέση και το χάλκινο μετάλλιο στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα TAEKWONDO, ενώ ο Φώτης Δόμπας πήρε την 8η θέση στην κατηγορία του.
Πολύς κόσμος παραβρέθηκε για να τιμήσει τους αθλητές και να τους συγχαρεί για τις επιτυχίες τους, όπως και τον προπονητή τους Γιώργο Ναζίρη που έδωσε το παρόν στην εκδήλωση υποδοχής.