Πουλιλιός: “Εγώ ήθελα ν’ ανοίξω την παλιά γέφυρα Διδυμοτείχου, αλλά αυτοί, οι… Υπηρεσίες δεν υπογράφουν” (ΒΙΝΤΕΟ)

Τον γνωστό Αντιπρόεδρο ου Εδεσσαϊκού με την περίφημη… ακαταλαβίστικη δήλωση που έχει γίνει viral, θύμισε σήμερα ο Αντιπεριφερειάρχης Έβρου Βαγγέλης Πουλιλιός.

Μιλώντας για την παλιά γέφυρα Ερυθροποτάμου στο Διδυμότειχο, που λόγω των… παλινωδιών του κάποιοι την έχουν… βαφτίσει “γέφυρα Πουλιλιού”, για την οποία πριν ένα χρόνο δήλωνε κατηγορηματικά πως θα την δώσει σε κυκλοφορία μέσα στους επόμενους έξι μήνες αλλά φυσικά κάτι τέτοιο δεν έγινε, προσπάθησε να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα. Κάτι σαν… εγώ ήθελα, αλλά αυτοί δεν ήθελαν και όταν αυτοί ύστερα ήθελαν εγώ αποφάσισα να κάνω μελέτη για δεύτερη γνώμη υποστηήριξε.

Σε συνέντευξη του στον Status Fm δήλωσε ότι αυτός ήθελε να την ανοίξει, αλλά τελικά “ανακάλυψε” πως δεν μπορούσε ο ίδιος με μια απλή υπογραφή να το κάνει, γιατί δεν είχε αυτό το δικαίωμα. Ούτε φυσικά ο Περιφερειάρχης Τάκης Τοψίδης και ότι οι αρμόδιες Υπηρεσίες είναι αυτές που δεν υπογράφουν να δοθεί στην κυκλοφορία. Τόσα χρόνια αυτοδιοικητικός, δήμαρχος στα Λάβαρα και το Σουφλί, δεν ήξερε πέρυσι τέτοιον καιρό που διαβεβαίωνε ότι θα ανοίξει η παλιά κλειστή γέφυρα ,πως δεν μπορεί με μια δική του απόφαση και υπογραφή να γίνει κάτι τέτοιο;

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ-Πουλιλιός: Σε 5-6 μήνες θα ανοίξουμε την γέφυρα Διδυμοτείχου αφού συντηρηθεί, παρά την μελέτη (ΒΙΝΤΕΟ)

Τώρα επίσης, μετά από τόσους μήνες, “ανακάλυψε” ότι είναι χρονοβόρα διαδικασία να ανοίξει η παλιά γέφυρα, γιατί υπάρχει η απόφαση ότι πρέπει να κατεδαφιστεί. Κι ακόμα, είπε ότι θα αναθέσει μελέτη για μια δεύτερη γνώμη αν μπορεί να ανοίξει και πως η παλιά γέφυρα και να χρησιμοποιηθεί. Την ίδια στιγμή δήλωσε πως έφερε Καθηγητή Πανεπιστημίου ο οποίος είπε πως μπορεί να ανοίξει και να χρησιμοποιείται η γέφυρα, αν υποβαθμιστεί σε Ζ’ κατηγορίας. Να μην περνούν δηλαδή βαριά οχήματα, φορτηγά πολλών τόνων και άλλα παρόμοια, αλλά μόνο αυτοκίνητα και… νεκροφόρες. Γιατί λοιπόν δεν βασίζεται στην άποψη του Καθηγητή και δεν την δίνει στην κυκλοφορία;

Γιατί λοιπόν δεν προχωράει σε υποβάθμιση και να την δώσει στην κυκλοφορία; Το θέμα βέβαια, όπως επισημάναμε ξανά, είναι ποιος θα ελέγχει αυτούς που θα περνούν από την γέφυρα και αν κάποιος… παραβιάσει τους όρους και προκληθεί κάποιο σοβαρό ατύχημα, ποιανού θα είναι η ευθύνη. Γιατί τότε μπορεί οι νεκροφόρες να περνούν, αλλά για κάποιον άλλο λόγο.

Ακόμα ανέφερε και πάλι πως διατέθηκαν 450 χιλιάδες ευρώ για την μελέτη της νέας γέφυρας Ερυθροποτάμου, η οποία θα χτιστεί σε άλλο σημείο από την παλιά, αλλά θα καθυστερήσει κάποια χρόνια για να κατασκευαστεί.

ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΟΝ ΠΟΥΛΙΛΙΟ ΣΕ ΡΟΛΟ… ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΕΔΕΣΣΑΪΚΟΥ