Αλεξανδρούπολη: Δωρεά δύο ποδηλάτων στο Παιδικό Χωριό SOS Θράκης, από 4ο Γυμνάσιο και Πρότυπο ΕΠΑΛ

Παράδοση δύο ποδηλάτων στο Παιδικό Χωριό SOS Θράκης ως δωρεά, έκαναν χθες οι μαθητικές ομάδες του 4ου Γυμνασίου Αλεξανδρούπολης και του Πρότυπου ΕΠΑΛ Αλεξανδρούπολης.

Η παράδοση έγινε παρουσία του Αντιπεριφερειάρχη Παιδείας, Έρευνας και Νέας Γενιάς Στέλιου Κατσογριδάκη, αφού τα ποδήλατα αποτελούν τα βραβεία που κέρδισαν οι συγκεκριμένες ομάδες στον διαγωνισμό που διοργάνωσε η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης με τίτλο: «Οδική Ασφάλεια στην Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης».
Όπως δήλωσε ο Εβρίτης Αντιπεριφερειάρχης κ.Κατσογριδάκης, που αν και άμισθος αθόρυβα και ουσιαστικά υλοποιεί δράσεις οι οποίες αφορούν τις αρμοδιότητες του: “Οι μαθητές μας απέδειξαν ότι αποτελούν παράδειγμα προς μίμηση καθώς εκτός από την ευαισθησία τους σε θέματα οδικής ασφάλειας δείχνουν πως είναι ευαισθητοποιημένοι και σε θέματα κοινωνικής προφοράς.
Ευχαριστούμε την Διευθύντρια του Παιδικό χωριό sos κα Βαρβάρα Αργυροπούλου για την ενημέρωση αλλά κυρίως για το σημαντικό έργο που επιτελεί”