

Ένας Έλληνας συνελήφθη στην Αλεξανδρούπολη, γιατί ενώ του είχε αφαιρεθεί το δίπλωμα λόγω παράβασης, όχι μόνο συνέχισε να οδηγεί κανονικά, αλλά προκάλεσε και τροχαίο με υλικές ζημιές.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση της Αστυνομίας:
Συνελήφθη την 5-9-2025 το μεσημέρι στην Αλεξανδρούπολη, από αστυνομικούς του Τμήματος Τροχαίας Αλεξανδρούπολης ένας Έλληνας, διότι εντοπίσθηκε ως οδηγός Ι.Χ.Ε. αυτοκινήτου να έχει εμπλακεί σε τροχαίο ατύχημα υλικών ζημιών, στερούμενος άδειας ικανότητας οδήγησης, καθόσον του είχε αφαιρεθεί σε προγενέστερο χρόνο για παράβαση του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας.



























