Αλεξανδρούπολη: Νέες συλλήψεις ανηλίκων που έκλεψαν χρήματα από ταμειακή καταστήματος – Συνελήφθησαν και οι μητέρες

Νέες συλλήψεις ανηλίκων για κλοπές είχαμε στην Αλεξανδρούπολη, ενώ μαζί συνελήφθησαν αι οι μητέρες τους για παραμέληση εποπτείας.

Όπως αναφέρει η ανακοίνωση της Αστυνομίας:

Από αστυνομικούς της Υποδιεύθυνσης Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Αλεξανδρούπολης σχηματίσθηκε δικογραφία σε βάρος δύο ανήλικων ημεδαπών για κλοπή, διότι το μεσημέρι της 10-9-2025 εισήλθαν από παράθυρο σε κατάστημα υγειονομικού ενδιαφέροντος στην
Αλεξανδρούπολη και αφαίρεσαν από την ταμειακή μηχανή χρηματικό ποσό.

Στην κατοχή των δραστών βρέθηκε μέρος των αφαιρεθέντων χρημάτων, το οποίο
κατασχέθηκε και αποδόθηκε στον δικαιούχο του.

Επιπλέον, συνελήφθησαν δύο ημεδαπές για παραμέληση εποπτείας των δύο ανήλικων τέκνων τους.

Την προανάκριση ενήργησε η Υποδιεύθυνση Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Αλεξανδρούπολης.