

Η ΦΩΝΗ ΛΟΓΙΚΗΣ και η Πρόεδρος της και Ευρωβουλευτής Αφροδίτη Λατινοπούλου με δηλώσεις και ανακοινώσεις, στρέφεται κατά της Κυβέρνησης Μητσοτσάκη τόσο για την έλλειψη στήριξης των κτηνοτρόφων που καταστρέφονται, όσο και για τα… ψίχουλα που εξήγγειλε στην ΔΕΘ.

Αρχικά για το τεράστιο πρόβλημα των κτηνοτρόφων που η ευλογιά έχει ξεκληρίσει τα κοπάδια της και έχει πλήξει σε πολύ μεγάλο βαθμό το νομό Έβρου αλλά και την υπόλοιπη Ελλάδα, η δήλωση της καταγόμενης από τα Βρυσικά Διδυμοτείχου κ.Λατινοπούλου αναφέρει:
“Η ΦΩΝΗ ΛΟΓΙΚΗΣ στέκεται στο πλευρό των κτηνοτρόφων που βλέπουν τις περιουσίες τους να αφανίζονται και την κυβέρνηση να τους γυρίζει την πλάτη.
Η ευλογιά μέσα σε ενάμιση χρόνο έχει ήδη οδηγήσει σε πάνω από 260.000 θανατώσεις ζώων σε όλη την Ελλάδα. Εκατοντάδες μονάδες καταστράφηκαν, οικογένειες βρέθηκαν χωρίς εισόδημα, και η εθνική παραγωγή αιγοπροβατοτροφίας βρίσκεται σε κατάρρευση.


Κι όμως, η κυβέρνηση συνεχίζει να παίζει κρυφτό με τις ευθύνες της.
- Οι αποζημιώσεις καθυστερούν ή δεν δίνονται ποτέ.
- Οι κτηνοτρόφοι εγκαταλείπονται χωρίς ουσιαστική στήριξη για την ανασύσταση των κοπαδιών τους.
- Ο εμβολιασμός απορρίφθηκε χωρίς σοβαρή στρατηγική, με πρόσχημα τις εξαγωγές, αφήνοντας τα ζώα εκτεθειμένα και τους παραγωγούς ανυπεράσπιστους.
- Οι καταγγελίες για «ζώα-φαντάσματα», για γραφειοκρατία και για σκόπιμες καθυστερήσεις μένουν αναπάντητες.
Αυτό δεν είναι ανικανότητα. Είναι συνειδητή εγκατάλειψη. Είναι πολιτικό έγκλημα απέναντι στην ελληνική ύπαιθρο και στους ανθρώπους που τρέφουν τη χώρα.
Η ΦΩΝΗ ΛΟΓΙΚΗΣ απαιτεί:
- Άμεση και πλήρη αποζημίωση όλων των κτηνοτρόφων χωρίς άλλες δικαιολογίες.
- Εθνικό πρόγραμμα ανασύστασης κοπαδιών με χρηματοδότηση από το κράτος και την ΕΕ.
- Διερεύνηση ευθυνών για την εγκληματική αδράνεια του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και της κυβέρνησης συνολικά.
- Διαφάνεια στις διαδικασίες δηλώσεων και ελέγχων, ώστε να σταματήσει το φαινόμενο των «μαϊμού» ζώων που τρώει πόρους από τους πραγματικούς παραγωγούς.
Η αγροτική Ελλάδα δεν είναι στατιστικό. Δεν είναι «παράπλευρη απώλεια». Είναι ο κορμός της εθνικής μας παραγωγής και η κυβέρνηση την οδηγεί στην ερήμωση.
Η υπομονή τελείωσε. Οι κτηνοτρόφοι ζητούν δικαιοσύνη – και η ΦΩΝΗ ΛΟΓΙΚΗΣ θα είναι δίπλα τους μέχρι τέλους”


“Τα ψίχουλα της κυβέρνησης δεν ξεγελούν κανέναν”
Όσον αφορά τις εξαγγελίες του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη και της Κυβέρνησης του στην ΔΕΘ, η ανακοίνωση επισημαίνει:
“Σε πηγάδι έπεσαν τα μέτρα του κ. Μητσοτάκη που εξήγγειλε στη ΔΕΘ, όπως αποδεικνύουν και οι δημοσκοπήσεις που ακολούθησαν. Η νέα γραμμή άμυνας της κυβέρνησης είναι πως οι πολίτες δήθεν «δεν κατάλαβαν» τις θετικές επιπτώσεις των μέτρων.
Ποιος δουλεύει ποιον τελικά; Οι άγρια φορολογούμενοι πολίτες κατανόησαν πολύ καλά τι σημαίνουν τα ψίχουλα που τους μοιράζει η κυβέρνηση: δεν επαρκούν ούτε για να αντιμετωπίσουν την ακρίβεια, ούτε για να σταθούν απέναντι στα καρτέλ της ενέργειας, των σούπερ μάρκετ και των πετρελαιοειδών που δρουν ανεξέλεγκτα.
Τα μέτρα της κυβέρνησης αφήνουν εκτός σχεδόν τους μισούς φορολογούμενους με εισοδήματα κάτω των 10.000 ευρώ. Συνολικά, πάνω από το 70% των πολιτών έχουν μηδενικά ή αμελητέα οφέλη. Όσον αφορά τους νέους, η «φορολογική ελάφρυνση» που διαφημίστηκε αποδεικνύεται επικοινωνιακό τρικ: το 93% των νέων έως 30 ετών μένουν χωρίς ουσιαστικό όφελος.


Αντί να μειώσει τον ΦΠΑ, που θα έδινε ανάσα σε όλη την κοινωνία, ο κ. Μητσοτάκης προτίμησε μέτρα–βιτρίνα για λίγους. Το ίδιο ισχύει και για τη φορολογία των ενοικίων: το 92% των ιδιοκτητών μένει εκτός ελάφρυνσης.
Η αλήθεια είναι απλή: η κυβέρνηση υπηρετεί το δόγμα «λεφτά υπάρχουν» αλλά μόνο για λίγους και εκλεκτούς. Για τα goldenboys που μοιράζουν μπόνους στους εαυτούς τους, για τους στρατούς μετακλητών, για τους μεγαλοεπιχειρηματίες που απομυζούν τον κόπο του ελληνικού λαού.
Η κοροϊδία πρέπει να τελειώσει εδώ. Ο ελληνικός λαός δεν τρώει το παραμύθι, γιατί ξέρει ότι δεν έχει δράκο. Και η απάντησή του θα είναι ξεκάθαρη και συντριπτική, όποτε κι αν ο κ. Μητσοτάκης τολμήσει να προσφύγει στις κάλπες”.


























