Με Πέτρο Πολυχρονίδη η προετοιμασία του Άθλου Ορεστιάδας εν όψει Πανελλήνιου πρωταθλήματος

Ένα πολύ αγαπητό πρόσωπο, με καταγωγή από την περιοχή μας, είδαν ξαφνικά μπροστά τους οι αθλητές του Άθλου Ορεστιάδας σε μια από τις προπονήσεις αυτής της εβδομάδας.

Συγκεκριμένα, η προετοιμασία των Παίδων του Άθλου Ορεστιάδας ενόψει της συμμετοχής τους στην προημιτελική φάση του Πανελλήνιου πρωταθλήματος Κ18 συνεχίζεται με αμείωτους ρυθμούς στο «Νίκος Σαμαράς», ωστόσο η προπόνηση της Τρίτης έκρυβε σε όλους μία ευχάριστη έκπληξη…
Ο αγαπητός φίλος και συμπατριώτης μας Πέτρος Πολυχρονιδης που βρέθηκε τις τελευταίες ημέρες στην πόλη μας, επισκέφθηκε τους μικρούς της ομάδας στο γήπεδο όπου και τους ευχήθηκε καλή επιτυχία για τα παιχνίδια του Πανελλήνιου πρωταθλήματος, ενώ παράλληλα είχε την ευκαιρία να μιλήσει για αρκετή ώρα μαζί τους.
Ο Πέτρος ο οποίος είναι φίλος και συγχωριανός από τη Νέα Βύσσα με τον προπονητή μας Γιάννη Καρδαμανίδη, απόλαυσε την παρουσία του στο «Νίκος Σαμάρα», αντάλλαξε πάσες και καρφιά με τους Παίδες του συλλόγου μας, έβγαλε φωτογραφίες και ως φίλαθλος της ομάδας και του αθλήματος μετέδωσε σε όλους την θετική του ενέργεια αφού όπως μας έχει μάθει και τηλεοπτικά από τον Τροχό της Τύχης… «όποιος γυρίζει…κερδίζει!!!».
“Πέτρο σ’ ευχαριστούμε πολύ για την στήριξη και τις ευχές σου…” έγραψαν χαρακτηριστικά οι άνθρωποι του Άθλου Ορεστιάδας.