Τρεις συλλήψεις για ναρκωτικά στην Αλεξανδρούπολη

Στο πλαίσιο στοχευμένων δράσεων για την καταπολέμηση της διάδοσης των ναρκωτικών, έγιναν στον Έβρο τρεις συλλήψεις κατά το χρονικό διάστημα από 30-4-2026 έως και 7-5-2026.

Αναλυτικότερα, κατά το ανωτέρω χρονικό διάστημα, αστυνομικοί του Τμήματος Δίωξης Ναρκωτικών της Υποδιεύθυνση ςΔίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Αλεξανδρούπολης, και της Ομάδαε ΔΙ.ΑΣ. Αλεξανδρούπολης, πραγματοποίησαν ελέγχους, κατά τη διάρκεια των οποίων συνέλαβαν τρεις Έλληνες στην Αλεξανδρούπολη για κατοχή ναρκωτικών.

Οι δικογραφίες υποβλήθηκαν στους αρμόδιους Εισαγγελείς, ενώ την προανάκριση για τις υποθέσεις ενήργησαν η Υποδιεύθυνση Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Αλεξανδρούπολης