Συνάντηση με τον τον Υφυπουργό στον Πρωθυπουργό Αθανάσιο Κοντογεώργη, είχε στο Μέγαρο Μαξίμου ο δήμαρχος Σουφλίου Παναγιώτης Καλακίκος.
Η συνάντηση έγινε, όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση, στο πλαίσιο της συνεχούς προσπάθειας για την προώθηση της αναπτυξιακής στρατηγικής του Δήμου Σουφλίου.
Κατά τη διάρκεια της συνάντησης συζητήθηκαν ζητήματα που αφορούν τον συντονισμό των εμπλεκόμενων φορέων, με στόχο την αποτελεσματικότερη αντιμετώπιση και επίλυση προβλημάτων που απασχολούν την τοπική κοινωνία και την ευρύτερη περιοχή.
Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στην ανάγκη συνεργασίας όλων των αρμόδιων υπηρεσιών και στην προώθηση πρωτοβουλιών που θα ενισχύσουν την ανάπτυξη, την εξωστρέφεια και την ποιότητα ζωής των πολιτών του Σουφλίου.
Ο Δήμος συνεχίζει με συνέπεια τις παρεμβάσεις και τις επαφές σε κυβερνητικό επίπεδο, διεκδικώντας λύσεις και προοπτικές ανάπτυξης για τον τόπο!!!






























