Τασούλας: «Σε λίγες ημέρες θα υπογράψω το Προεδρικό Διάταγμα σύστασης της Κτηνιατρικής Σχολής στην Ορεστιάδα”

Στην ίδρυση της Κτηνιατρικής Σχολής Ορεστιάδας και το επικείμενο Προεδρικό Διάταγμα που θα φέρει την υπογραφεί του, αναφέρθηκε ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας Κωνσταντίνος Τασούλας, λίγο πριν ολοκληρώσει την τετραήμερη επίσκεψη του στον Έβρο.

Μέσα από τις δηλώσεις του στην ΕΡΤ Ορεστιάδας, αναφέρθηκε λοιπόν στην Κτηνιατρική Σχολή Ορεστιάδας που απασχόλησε τη συνάντηση  που είχε με τον δήμαρχο Ορεστιάδας Διαμαντή Παπαδόπουλο και τον Πρύτανη του ΔΠΘ Φώτη Μάρη. «Το Προεδρικό Διάταγμα, που σε λίγες ημέρες θα έχω την τύχη και την τιμή να υπογράψω για τη σύσταση της Κτηνιατρικής στην Ορεστιάδα, βρίσκεται στο Συμβούλιο της Επικρατείας. Λίγες μόνον ημέρες επεξεργασίας, και θα είναι μία πραγματικότητα»., δήλωσε ο κ.Τασούλας για το σημαντικό αυτό ζήτημα.