Χειροπέδες σε έναν οδηγό Ι.Χ. αυτοκινήτου που υπέπεσε σε τριπλή παράβαση, πέρασαν οι αστυνομικοί στην Αλεξανδρούπολη.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την ανακίνωση της Αστυνομίας, συνελήφθη την 19-5-2026 το βράδυ στην Αλεξανδρούπολη, από αστυνομικούς του Τμήματος Τροχαίας Αλεξανδρούπολης, ένας Έλληνας, διότι ως οδηγός Ι.Χ.Ε. αυτοκινήτου, αρχικά δεν συμμορφώθηκε σε σήματα στάσης των αστυνομικών και συνέχισε την πορεία του, αναπτύσσοντας ταχύτητα και οδηγώντας επικίνδυνα, ενώ μετά την ακινητοποίηση του οχήματος διαπιστώθηκε ότι αυτό έφερε πινακίδα κυκλοφορίας που δεν έχει χορηγηθεί νόμιμα.
Κατασχέθηκε η μη νόμιμη πινακίδα κυκλοφορίας. Την προανάκριση ενεργεί το Τμήμα Τροχαίας Αλεξανδρούπολης.






























