Στο πλαίσιο στοχευμένων δράσεων για την καταπολέμηση της διάδοσης των
ναρκωτικών, έγιναν τέσσερις συλλήψεις ατόμων κατά το χρονικό διάστημα από 21 έως και 28-5-2026 από αστυνομικούς των Διευθύνσεων Αστυνομίας Ορεστιάδας, Αλεξανδρούπολης,
Συγκεκριμένα, αστυνομικοί του Τμήματος Δίωξης Ναρκωτικών της Υποδιεύθυνσης Δίωξης και
Εξιχνίασης Εγκλημάτων Αλεξανδρούπολης, της Ομάδας ΔΙ.ΑΣ του Αστυνομικού Τμήματος Αλεξανδρούπολης και του Τμήματος Τροχαίας Ορεστιάδας πραγματοποίησαν ελέγχους, κατά τη διάρκεια των οποίων συνέλαβαν τέσσερις ημεδαπούς σε περιοχές του Έβρου.
Οι δικογραφίες υποβλήθηκαν στους αρμόδιους Εισαγγελείς, ενώ την προανάκριση για τις υποθέσεις ενήργησαν οι Υποδιευθύνσεις Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Ορεστιάδας και Αλεξανδρούπολης.






























