Συνελήφθη την 1-6-2026 το βράδυ στην Αλεξανδρούπολη, από αστυνομικούς της Υποδιεύθυνσης Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Αλεξανδρούπολης ένας Έλληνας, για κλοπές.
Όπως αναφέρει η επίσημη ανακοίνωση της Αστυνομίας, η σύλληψη έγινε διότι πρωινές ώρες της ίδιας ημέρας αφαίρεσε από δύο καταστήματα της πόλης, χρηματικά ποσά και τρία κινητά τηλέφωνα. Κατασχέθηκαν μέρος των χρημάτων και τα αφαιρεθέντα κινητά τηλέφωνα τα οποία αποδόθηκαν στον δικαιούχο τους.
Την προανάκριση ενεργεί η Υποδιεύθυνση Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Αλεξανδρούπολης.






























