Ευχαριστήριο μήνυμα της οικογένειας του αείμνηστου Τάσου Κοντακίδη

Η οικογένεια του αείμνηστου Τάσου Κοντακίδη, του ιδρυτή και Προέδρου του Συλλόγου Εθελοντών Αιμοδοτών Αλεξανδρούπολης που πέθανε πριν λίγες ημέρες, με μήνυμα-ανακοίνωση ευχαριστεί όσους στάθηκαν δίπλα του τις τελευταίες ημέρες της ζωής του.

“Η οικογένεια Κοντακίδη ευχαριστεί θερμά όλους όσοι στάθηκαν δίπλα στον αγαπημένο 
μας Τάσο στις δύσκολες στιγμές του.  
Κυρίως τις γιατρούς του, κα Κουκάκη και την κα Βαλσαμάκη. Τους γιατρούς και το 
προσωπικό της Α’ Πανεπιστημιακή Παθολογική, που τον φρόντισαν τις τελευταίες μέρες 
της ζωής του, αλλά και όλο το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό του ΓΠΝΑ που