Ορεστιάδα: Συνάντηση δημάρχου Δ.Παπαδόπουλου με αντιπροσωπεία Συλλόγου Γονέων 3ου Νηπιαγωγείου για τις εργασίες αποκατάστασης

Συνάντηση με αντιπροσωπεία του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 3ου Νηπιαγωγείου Ορεστιάδας είχε χθες ο Δήμαρχος Ορεστιάδας Διαμαντής Παπαδόπουλος.

Αντικείμενο της ήταν η πορεία των εργασιών στο εσωτερικό του σχολείου και στον προαύλιο χώρο, μετά το πρόβλημα που προέκυψε με την πτώση σοβάδων στον 1ο όροφο του κτιρίου που στεγάζει το 3ο Δημοτικό αλλά και το Νηπιαγωγείο.
Η συνάντηση σύμφωνα πάντα με την ανακοίνωση του δήμου Ορεστιάδας, πραγματοποιήθηκε σε ιδιαίτερα θετικό και εποικοδομητικό κλίμα παρουσία και της  Ευαγγελίας Μπραϊκούδη Αντιδημάρχου Πολιτισμού, Παιδείας, Έρευνας & Ανάπτυξης και του Αντιδημάρχου Διεύθυνσης Τεχνικών υπηρεσιών Γιώργου Καδόγλου.