Συνάντηση με αντιπροσωπεία του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 3ου Νηπιαγωγείου Ορεστιάδας είχε χθες ο Δήμαρχος Ορεστιάδας Διαμαντής Παπαδόπουλος.
Αντικείμενο της ήταν η πορεία των εργασιών στο εσωτερικό του σχολείου και στον προαύλιο χώρο, μετά το πρόβλημα που προέκυψε με την πτώση σοβάδων στον 1ο όροφο του κτιρίου που στεγάζει το 3ο Δημοτικό αλλά και το Νηπιαγωγείο.































