Σε διαδικτυακή σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε χθες στο Μέγαρο Μαξίμου υπό τον Πρωθυπουργό κ. Κυριάκο Μητσοτάκη, συμμετείχε ο Δήμαρχος Αλεξανδρούπολης Γιάννης Ζαμπούκης. . Στη σύσκεψη, στην […]
Σε διαδικτυακή σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε χθες στο Μέγαρο Μαξίμου υπό τον Πρωθυπουργό κ. Κυριάκο Μητσοτάκη, συμμετείχε ο Δήμαρχος Αλεξανδρούπολης Γιάννης Ζαμπούκης. . Στη σύσκεψη, στην […]