Η… εικονική πραγματικότητα της Περιφέρειας ΑΜ-Θ για την έκθεση “Ελλάδος Γεύση”

Η… εικονική πραγματικότητα της Περιφέρειας ΑΜ-Θ για την έκθεση “Ελλάδος Γεύση”

Μια εντελώς… εικονική πραγματικότητα για την συμμετοχή της στην έκθεση “Ελλάδος Γεύση” που πραγματοποιήθηκε από 10 έως 13 Μαΐου 2018 στο Εκθεσιακό Κέντρο Περιστερίου, στην Αθήνα, παρουσίασε με δελτίο Τύπου της η Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης.

Το συνόδεψε μάλιστα σχεδόν με… διθυραμβικά σχόλια, αναφέροντας ότι: “Με παραγωγούς από Ορεστιάδα, Κομοτηνή, Ξάνθη, Καβάλα και Δράμα, η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης συμμετείχε στην έκθεση “Ελλάδος Γεύση”. Στην έκθεση προβλήθηκε το τρίπτυχο Γαστρονομία-Τουρισμός-Πολιτισμός και η Περιφέρεια Α.Μ.Θ. συμμετείχε με δικό της περίπτερο. Κύριος στόχος της συμμετοχής της Περιφέρειας ήταν αφενός η προώθηση των εμπορικών σχέσεων των παραγωγών τροφίμων και ποτών της περιοχής μας, σε εθνικό και παγκόσμιο επίπεδο, προκειμένου αυτοί να αποκομίσουν τα μέγιστα δυνατά εμπορικά οφέλη, αφετέρου η προβολή, η προώθηση και η στήριξη του πρωτογενούς τομέα της Περιφέρειάς μας και η διασύνδεσή του με τον τουρισμό.

Την Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης εκπροσώπησε η περιφερειακή σύμβουλος Κυριακή Αλατζά, η οποία μετά το πέρας των εγκαινίων επισκέφθηκε όλα τα περίπτερα και συνομίλησε με όλους τους παραγωγούς. Στην έκθεση “Ελλάδος Γεύση”, εκτός της προώθησης των τοπικών προϊόντων και της γαστρονομίας, η Περιφέρεια στόχευσε επίσης στην παρουσίαση  του πολιτιστικού πλούτου και του τουριστικού ενδιαφέροντος των περιοχών που συμμετείχαν. Με αυτόν τον τρόπο έγινε η διασύνδεση των προϊόντων του πρωτογενούς τομέα με τον τουρισμό και τον πολιτισμό. Τέλος, οι παραγωγοί  είχαν την ευκαιρία χονδρικής και λιανικής πώλησης και πραγματοποίησης συναντήσεων Β2Β (Business to Business) με Έλληνες και ξένους αγοραστές, ενώ καθ’ όλη τη διάρκεια της έκθεσης υπήρχε συνεχής κάλυψη από εθνικά τηλεοπτικά δίκτυα”.

Με ποιύς παραγωγούς συνομίλησε αλήθεια η κ.Αλατζά; Τρεις ήταν όλοι και όλοι.

Το περίπτερο του δήμου Αλεξανδρούπολης με τον δημοτικό σύμβουλο Κυριάκο Αετόπουλο, ενώ βλέπετε δίπλα και πίσω τον τεράστιο κενό χώρο, αφού απουσίασαν όλοι οι άλλοι δήμοι και τα Επιμελητήρια της Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης

Ποιά ήταν η πραγματικότητα

Τα περισσότερα ηλεκτρονικά ΜΜΕ του Έβρου και ολόκληρης της Περιφέρειας ΑΜ-Θ, κυρίως οι ιστοσελίδες που οι περισσότερες κάνουν copy paste(ΑΠΛΗ αντιγραφή δηλαδή), δημοσίευσαν το συγκεκριμένο δελτίο Τύπου. Το Evros-news.gr όμως, επειδή έτυχε να βρεθεί στην συγκεκριμένη έκθεση και να διαπιστώσει ιδίοις όμμασι την ΤΡΑΓΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ της Περιφέρειας μας, που ήταν η ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΩΝ, δεν το έκανε. Αντίθετα, αποτύπωσε την ΩΜΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ και ανέφερε ξεκάθαρα ότι ήταν μια ΠΛΗΡΩΣ ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ στην συγκεκριμένη έκθεση.

Ποιά ήταν λοιπόν η πραγματικότητα;

Η Περιφέρεια είχε στην κορυφή του σημαντικού χώρου που της παραχωρήθηκε, πράγματι ένα περίπτερο με έντυπο ενημερωτικό υλικό τουριστικού και πολιτιστικού ενδιαφέροντος. Ήταν εκεί η περιφερειακή σύμβουλος Κυριακή Αλατζά και ένα-δύο ακόμα στελέχη, αλλά από κει και πέρα το… χάος. Σε ένα πολύ μεγάλο χώρο, υπήρχαν τρεις μόνο ιδιώτες εκθέτες, ο ένας από την Καβάλα με παστουρμά και διάφορα ακόμα αλλαντικά και δύο από την Δράμα με λάδια, ελιές και μερικά ακόμα είδη.

Επίσης, υπήρχε η παρουσία με περίπτερο του Γυναικείου Συνεταιρισμού ΓΑΙΑ Τριγώνου και από τουςφορείς μόνο αυτό του δήμου Αλεξανδρούπολης με τον δημοτικό σύμβουλο  Κυριάκο Αετόπουλο.

Ο ίδιος μάλιστα, εκτός του έντυπου ενημερωτικού υλικού για την Αλεξανδρούπολη, είχε φροντίσει να πάρει κάποια προίόντα παραγωγών του Έβρου, όπως ελαιόλαδα Μάκρης, ούζο και τσίπουρο, ζυμαρικά, λουκούμια Φερών και διάφορα βότανα. Δεν πουλούσε φυσικά στη λιανική, αλλά απλά έδινε πληροφορίες σε όποιον ρωτούσε και τις κάρτες των επιχειρηματιών-παραγωγών.

Τρεις επαγγελματίες, με πολύ μικρά περίπτερα, ένας γυναικείος συνεταιρισμός και ο δήμος Αλεξανδρούπολης. Αυτή ήταν η… σπουδαία παρουσία, όπως την παρουσιάζει η περιφέρεια της ΑΜ-Θ, στην συγκεκριμένη έκθεση. Αντίθετα, οι υπόλοιπες Περιφέρειες της χώρας είχαν ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΑ περίπτερα δήμων, επιμελητηρίων και ιδιωτών παραγωγών ή επιχειρήσεων.

Όχι άλλη εικονική πραγματικότητα και κοροϊδία λοιπόν.