“Μόνο με δύο επιπλέον σταθμούς, θα αυτοχρηματοδοτείται όλη η ΕΓΝΑΤΙΑ”

“Μόνο με δύο επιπλέον σταθμούς, θα αυτοχρηματοδοτείται όλη η ΕΓΝΑΤΙΑ”

 

Μόνο  δύο επιπλέον σταθμοί διοδίων σε όλο το μήκος της, από την Ηγιοτυμενίτσα μέχρι τους Κήπους του Έβρου, είναι αρκετοί προκειμένου η συντήρηση της Εγνατίας οδού να αυτοχρηματοδοτείται και να συντηρείται όπως χρειάζεται και όχι φυσικά οι δεκάδες που ετοιμάζεται να κατασκευάσει με αποφάσεις της η Κυβέρνηση.

Αυτό υποστήριξε ο Πρόεδρος των εργαζομένων στην εταιρεία Πασχάλης Τσουκαλάς, μιλώντας σήμερα στον κορυφαίο σταθμό του Έβρου STATUS 94.2 και τον δημοσιογράφο Σταύρο Αποστολίδη. Ο κ.Τσουκαλάς είπε ακόμα ότι η Εγνατία είναι μάλλον ο μοναδικός αυτοκινητόδρομος της χώρας όπου δεν εφαρμόζονται αναλογικά διόδια. Επίσης, η διοίκηση του ΤΑΙΠΕΔ επιμένει να χτίζει σταθμούς, προκειμένου να μεγιστοποιήσει τα κέρδη των ιδιωτών που θα αναλάβουν την διαχείρισή της, μια και έχει ήδη αποφασιστεί η παραχώρηση της.

“Έσοδα 5 δισ. ευρώ στο δημόσιο τα επόμενα

30 χρόνια αν δεν παραχωρηθεί στους ιδιώτες”

“Αν μείνει στο δημόσιο η Εγνατία, στα επόμενα 30 χρόνια θα φέρει έσοδα στο Κράτος 5 δισεκατομμύρια ευρώ. Με τους υφιστάμενους σταθμούς καλύπτονται τα έξοδα της. Η βαριά συντήρηση μπορεί να καλυφθεί με μόνο δυο νέους σταθμούς διοδίων. Η Εγνατία έχει ετήσια έοδα 60 με 70 εκατομμύρια ευρώ. Εμείς ως σύλλογος είμαστε υπέρ των αναλογικών διοδίων και όμως το ΤΑΙΠΕΔ εμφανίστηκε και σταμάτησε την διαδικασία, για να κατασκευαστούν οι μετωπικοί σταθμοί. Το θέμα είναι ότι θέλουν να την παραχωρήσουν στους ιδιώτες. Στην περίπτωση αυτή θα αυξηθεί και το κόστος χρήσης για τους πολίτες πάρα πολύ”, είπε ο πρόεδρος των εργαζομένων της εταιρείας.