Απάντηση του Περιφερειάρχη ΑΜΘ Χρήστου Μέτιου στις δηλώσεις Κ.Κατσιμίγα για τα έργα

Απάντηση του Περιφερειάρχη ΑΜΘ Χρήστου Μέτιου στις δηλώσεις Κ.Κατσιμίγα για τα έργα

Απάντηση στις δηλώσεις του υποψήφιου Περιφερειάρχη με την στήριξη του ΣΥΡΙΖΑ Κώστα Κατσιμίγα, ο οποίος υποστήριξε ότι έργα της Κυβέρνησης παρουσιάζονται ως επιτυχίες της Περιφέρειας ΑΜ-Θ, έδωσε ο Χρήαστος Μέτιος με ανακοίνωση του.

Σε αυτή αναφέρει τα εξής:

«Μετά τις ανακοινώσεις που έκανα για την εξασφάλιση χρηματοδότησης και τη δρομολόγηση των έργων της γέφυρας στο παλιό νοσοκομείο, της περιμετρικής οδού, του δρόμου προς το αεροδρόμιο Μέγας Αλέξανδρος και των κόμβων Πέρνης και Οφρυνίου στην Περιφερειακή Ενότητα Καβάλας, πολλοί θέλησαν να κάνουν αισθητή την παρουσία τους παραποιώντας την πραγματικότητα.

Σε ό,τι αφορά τις δηλώσεις του κ. Κατσιμίγα, κατανοώ την ανάγκη του να ασκήσει κριτική, δυστυχώς για εκείνον όμως υποπίπτει σε σοβαρά λάθη. Και απορώ γιατί το κάνει, από τη στιγμή που γνωρίζει πολύ καλά τις διαδικασίες παραγωγής έργων.

Θα του υπενθυμίσω λοιπόν, γιατί μάλλον το έχει ξεχάσει, ότι η κυβέρνηση δεν εγκρίνει καμία χρηματοδότηση για έργο χωρίς να έχει προηγηθεί η υποβολή συγκεκριμένου και τεκμηριωμένου αιτήματος από τον Περιφερειάρχη.

Σε ό,τι αφορά την περιμετρική οδό της Καβάλας για παράδειγμα, στην οποία επικεντρώνει ένα μεγάλο μέρος της κριτικής του ο κ. Κατσιμίγας, το έργο αυτό το ζήτησε από την Περιφέρεια η Δήμαρχος Καβάλας κ. Τσανάκα, μετά την υποχώρηση της γέφυρας μπροστά από το παλιό νοσοκομείο και τη σχετική συζήτηση που ξεκίνησε στην τοπική κοινωνία.

Εμείς αξιολογήσαμε την αναγκαιότητα επιτάχυνσης του έργου και υποβάλαμε πρόταση στο Υπουργείο να χρηματοδοτηθεί το συγκεκριμένο έργο από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων της Περιφέρειάς μας, πρόταση η οποία εγκρίθηκε από τον κ. Υπουργό στις 28 Δεκεμβρίου 2018.

Να μη σχολιάσω δε το γεγονός ότι ο κ. Κατσιμίγας υποστηρίζει ότι το έργο της περιμετρικής της Καβάλας έχει δήθεν ωριμότητα επιπέδου οριστικής μελέτης, κάτι το οποίο υποτίθεται ότι εμείς αγνοούμε. Θα παραθέσω μόνο τις μελέτες που χρειάζονται να γίνουν και οι οποίες δεν είναι λιγότερες από δέκα(!):

  1. Μελέτη Τοπογραφίας και Κτηματολογίου
  2. Μελέτη Οδοποιίας και μελέτη Σήμανσης-Ασφάλισης
  3. Υδραυλική μελέτη
  4. Γεωλογική μελέτη
  5. Γεωτεχνική μελέτη-αξιολόγηση
  6. Γεωερευνητικές εργασίες
  7. Μελέτες τεχνικών (γεφυρών-συρράγων)
  8. Έλεγχος τεχνικών
  9. Μελέτη ηλεκτρομηχανολογικών εγκαταστάσεων
  10. Μελέτη αποκατάστασης τοπίου

Για την πραγματοποίηση όλων αυτών των μελετών διαθέτουμε 2 εκατομμύρια ευρώ και συμφωνήσαμε με την Εγνατία Οδός ΑΕ να αναλάβει αυτή την άμεση ολοκλήρωσή τους.

Αναρωτιέμαι ποιος αγνοεί τί κ. Κατσιμίγα».

Αφήστε το σχόλιό σας

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*